Restaurante O Chouzo para comer empanada, mariscos y pescados en Galicia

Hay que aprovechar que mi amigo Tallón se ha animado a revelar sus sitios favoritos de Galicia y eso que los quería mantener en el anonimato, hay que entenderlo, a todos nos gusta mantener en secreto esos sitos que consideramos que de alguna forma nos pertenecen, así que muchas gracias por el esfuerzo.

Me he animado y te voy pasar algunos sitios da terra galega, del Morrazo. El primero está en Bueu, y se llama “O Chouzo”. Simplemente una gozada. Desde las empanadas, pasando por el marisco y acabando con las ollas de pescado, rape, rodaballo… Está en un callejón difícil de encontrar, y dentro tiene una terracita debajo de una parra que es un gustazo en veranito.

View Larger Map

Esta entrada fue publicada el Viernes, Septiembre 3rd, 2010 at 4:30 Bajo la categoria Sin categoría. Puedes seguir las respuestas a traves del RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

7 Responses to “Restaurante O Chouzo para comer empanada, mariscos y pescados en Galicia”

1. econs tuition Says:

927042 819183Real instructive and wonderful anatomical structure of articles , now that

2. UK Chat Rooms Says:

813407 783947quite very good post, i surely really like this internet site, go on it 849439

3. ICQ Chat Rooms Says:

406852 836967The next time I learn a weblog, I hope that it doesnt disappoint me as a lot as this one. I mean, I do know it was my choice to read, nevertheless I really thought youd have something attention-grabbing to say. All I hear is really a bunch of whining about something that you could fix for those that werent too busy in search of attention. 633724

4. Creative Gifts in Dubai Says:

875070 448636Some truly good and utilitarian information on this internet web site , besides I believe the layout holds great capabilities. 666620

5. Skrota bil Göteborg Says:

408034 896154I consider something really special in this website . 894031

6. password Says:

964559 481713Wow, superb weblog structure! How long have you been blogging for? you make blogging glance effortless. The total appear of your internet internet site is exceptional, neatly as the content material material! 882070

7. Skrota bilen Göteborg Says:

639963 244816Taylor Lautner